Schade aangeven
Elke schadegeval is er één te veel, maar uw verzekeringsmakelaar beperkt de hinder tot het minimum. Op zoek naar een snelle, correcte en efficiënte afhandeling van uw schadedossier? Wij zijn er voor u.
Bij een schadegeval hebt u nood aan duidelijkheid. En dat is precies waar uw verzekeringsmakelaar voor zorgt. Wij dienen de schadeclaim in, handelen de administratieve plichtplegingen af, volgen het dossier op en onderhandelen met uw verzekeringsmaatschappij.
Via mail kan u ons bereiken:
Telefoon
Bel Sophia of Karianne van ons team die de schades beheert, zij staan u persoonlijk bij voor een vlot dossier met dito afhandeling. Ook voor dringende bijstand staan we graag voor u klaar.
- Sophia Toch
- 0465/07.65.17
- Tel. bereikbaar: ma tot vrij: 08u30 tot 12u30
- sophia@starinsurance.be
- Karianne Malfait
- 09/224.43.77
- Tel. bereikbaar: ma tot vrij: 08u30 tot 12u30 & 13u00 tot 15u00
- karianne@starinsurance.be
Website
Vul onderstaand formulier volledig in – wij contacteren u zo snel mogelijk.
Klantenzone
Doe een aangifte van uw schadegeval via uw online klantenzone "My broker" Starinsurance. U hebt op elk moment inzicht op de afhandeling van uw dossier. Indien nodig contacteert onze schadebeheerster u voor extra informatie.
- Online schadegeval melden (www.mybroker.be)
Een schadegeval melden kan ook via onze mobiele app. Download de geschikte versie voor uw smartphone of tablet, vul de schadeaangifte in en uw persoonlijke schadebeheerder doet de rest.
- Download de app voor Apple
- Download de app voor Android
Een snelle afhandeling gebeurt zo:
Geniet van een snelle en persoonlijke opvolging van uw schadegeval. Bezorg onze schadebeheerster zo snel mogelijk alle beschikbare informatie.
- Vul uw schadeaangifte zo volledig mogelijk in
- Neem en bewaar foto’s of bewijsstukken van de schade
- Bezorg bij lichamelijke schade een kopie van alle medische attesten en rekeningen
- Bezorg een kopie van politievaststellingen of dagvaardingen (indien beschikbaar)